Tuesday, September 28, 2010

Indahnya hidup

Indahnya hidup ni kalau dia tahu aku masih sayangkan dia...
Tapi apakah daya,itu semua kenangan...kenangan yang aku,aku cuma abadikan dengan keringat yang dia buatkan aku dulu...ketika tu aku tak dapat rasakan perasaan yang seperti ini...

Bila aku tengok blog dia...ternyata..memang dia tidak seperti dulu...Andai kata aku bersama dia pada saat itu,mungkin aku tak menyesal seperti sekarang...Ketika itu aku lebih pentingkan keluarga aku daripada dia...

Tapi sayang,kalaulah aku dapat mempertimbangkan antara dia dan keluarga aku ketika itu, tentu hidup aku sempurna sekarang..

Rugi tetap rugi, tetapi setiap kejadian yang Tuhan ciptakan pasti ada hikmahnya...

Apa agaknya dia buat sekarang..
Berita baik buatku apabila aku tahu teman lelakinya kini merupakan seorang lelaki yang sempurna,sempurna untuk dia...
Baik,kaya,pandai...dan paling penting,cool...
Haha,aku harap betullah apa yang sahabat itu bercakap pasal teman lelakinya..

Kawan, aku harap engkau akan bahagia dengan dia...
Surat dan keringatmu itu akanku simpan untuk cerita hidupku..

No comments:

Post a Comment