Wednesday, December 8, 2010

Jamming Corrupted

Semalam aku outing bersama WW dan the result was dissappointed me and the rest...
Why??

Sekali lagi event besar terlepas!!!Arghhh!!! {Agak mental}
The biggest event that we waiting for is "Prelude Sound Of Jamming"..
The story-telller bermula dengan karaoke di Ibox [seperti biasa] tapi kini di VIP room! [haha!]

Aku dan Zuriyat

 RUsydi the Don

F4rh4n r4z4k

Dengan seronoknya kami berkarok sampai 3 jam!!Tq kepada ayahandaku, Jumani Bin Warsian kerna sudi
menerima hasrat kami...:)

Selepas itu, agenda kami adalah untuk berjamming di flaming sound Solution di Alam Damai...tapi...

 Kami walking away ke kedai kasut untuk beli kasut sukan farhan...
Mana jamming session?? sesi itu telah hancur akibat "buatan orang" [haha]...
takpelah,biar kami dan tuhan saje yang tahu pasal hal ini...

Kami terus memikirkan hikmahnye sehinggalah tiba masanye untuk pulang...
Dalam perjalanan pulang, kami singgah di KFC untuk beli bekalan pulang ke bilik...

P/S : Meskipun aku telah hampakan farhan untuk pergi jamming bersama, tapi aku pasti aku telah memilih  jalan yang betul...

FREIND IS ALWAYS BY YOUR SIDE...:)

No comments:

Post a Comment